Tuesday, April 9, 2013

ABOUT THE BLOUSE ...

I have been longing for this H&M Trend blouse ever since I saw it posted in Swedish blogs Elin Kling and Columbine Smille. 
The piece should have been in stores since March. 
The point is it's impossible to track neither in Paris nor Luxembourg neither available to shop online.
If someone at h&m reads this post : could you please check that it will hit the shop floor? 
I admit it's clearly one of my style obsessions - a perfect Saint-Laurent inspired little number that will go with anything.
Nobody wants to miss on it!
-
Je suis impatiente de me procurer cette blouse H&M Trend que j'ai vu postée sur les blogs suédois d'Elin Kling et Columbine Smille. 
La pièce aurait du être en magasin depuis Mars. 
Cependant, impossible de la trouver ni à Paris ni au Luxembourg ni disponible online. 
Si quelqu'un de l'équipe d'h&m lis mon post : pouvez-vous svp vous assurer qu'elle sera bien livrée en magasin? 
J'avoue que c'est clairement l'une de mes obsessions style -  un superbe numéro inspiré de Saint-Laurent qui va avec tout.
Personne ne voudrait s'en priver!

No comments:

Post a Comment